دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خيلي سختِ نگه داشتن بغض پشت تلفن . . .!

. . .!عبدالله  خيلي سختِ نگه داشتن بغض پشت تلفن

.. . مخصوصاً وقتي که ميخوام نفهمی  

هي قورتش ميدم . . .هي . . اما آخرم چيکه چيکه اشکام گونه هامو  خيس ميکنه!

...اون موقع اس که يهو تلفنُ قطع ميکنم

 

!بعدشم ميگم خودش قطع شد
 
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت10:22---4 خرداد 1393
واااای وبت خیلی نازه منتظرم بیا وبم
پاسخ:مرسی حتما


masi30
ساعت23:59---3 مرداد 1392
وای چقدر قشنگ بود جملت..

امیدوارم به اقاتون عبداالله برسی خانومی...
پاسخ:تشکراخه من این روزارودیدم وبغضمونگه داشتم خیلی سخته بخداسخته


SaeiD
ساعت23:03---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:دیوووووووونه من تهرانم فردا صب 9:15از فرودگاه امام خمینی میرم
پاسخ:کچل به سلامت برسی


Ali
ساعت13:58---25 ارديبهشت 1392
سلام آجی جون!!منظورت کدوم عکس؟؟باشه آجی رنگش را قرمز کردم!!بهش گفتم بیاد اما میگه من حوصله این کارها را ندارم!!!
پاسخ:سلام اون عکس که رنگش سبزه وشعرعربی نوشته،خیلی دختربی ذوقیه خــــــــــــــــــیلی


sahar
ساعت11:57---25 ارديبهشت 1392
سلام ابجی زهرا وبت خیلی قشنگه و شعرای جالبی داری من لینکت کردم گلم پاسخ:ممنونم گلم توهم وبت خیلی قشنگه سرزدم بهت

محمد
ساعت16:47---23 ارديبهشت 1392
عکس خودته به من میای
پاسخ:ملسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 12:33 | |



کد